Olofströms kommuns Webforum Hemsida Startsida

Välkommen Gäst Registrera Logga på Sök forumet Visa lista på medlemmar
 Alla forum
  Vår kommun

Posta svar Posta nytt ämne
 Ämne: Parkering av permobil ??
Meddelande postat av Miniwipp den 2009-05-25 kl 13:42 - IP Loggad
Se Miniwipp's Profil Sök efter andra poster av Miniwipp Citera Miniwipp Sänd privat meddelande Lägg till i adressater
Miniwipp
Standard medlem
Standard medlem
Olofström
2009-05-25
1 Poster

Hej !!

Kan man som funktionsnedsatt parkera sin permobil precis hur som helst ?

Är det inte av intresse för den som framför denna typ av fordon att försöka se till att även andra kan ta sej fram, tex pensionärer ??

Jag har i helgen råkat ut för en liten incident med en medmänniska som gjort en liten "galen" parkering av ovannämnda fordon men blev synneligen illa bemött efter att ha påpekat det felaktiga i parkeringen. Denna individ visade inte på något sätt intresse för att det finns andra som kanske blev hindrade pga av en liten galen parkering. Han bara påtalade att han bar på en sjukdom och kunde ställa hur som helst och att jag inte hade någon rätt att komma och gnälla.

Till saken hör att jag i inledningsskedet bara ställde en fråga om det inte gick att parkera litet närmare staketet, varpå jag fick en direkt förolämning som person.

Jag tycker det var ett synnerligen dåligt uppförande och blev skrämd av detta dåliga uppförande, dessutom ringde personen i fråga runt till olika befattninshavare och for med osanning. Fy Fan.

Finns det verkligen inget regelverk kring detta ??

Vi som försökte att ta oss in på uteserveringen på Kyrkhultaren i söndags,,,,

Om du vill posta ett svar i denna tråd måste du först Logga på
Om du inte redan är registrerad måste du först registrera

Forum hopp Posta svar Posta nytt ämne
Utskriftsvänlig version Utskriftsvänlig version

- En tjänst av 3 Pixlar -